Monday, May 19, 2008

Mm-hmm

I was 'tagged' by Ezreena, and as a form of respect, i'll do the questionaire even though usually i don't do these kind of stuff (:

You just gotta write whatever that comes to your mind, and you're not allowed to think twice about it nor change your answers.

1. Beer: Anchor's

2. McDonald's: Big Mac

3. Relationships: Fake

4. Purple: Lavender

5. Power Rangers: Go go power rangers~

6. Weed: Tak Kae Noi!

7. Steroids: Cool

8. Cartoons: Pon and Zi.

9. The President: Washington

I...

1)...am obsessed with: my hair.

2)...can't live without: GOD's grace.

3)...am proud of: *blank head* nothing o.o

4)...really need to:study my ass off.

5)...don't get why: i'm so slow

6)...relax by: reading something relevant

7)...am excited about: going back to Canada

My...

1)...fridge usually contains: oil/dirt

2)...teenage years were: essential lessons

3)...family is: awesome

4)...biggest regret: rebellion

)...friends don't understand why: i'm so fly

6)...attitude to exercise: accepting

8 random facts about myself :

1. I used to smoke.

2. My favorite brand was SLK Strawberry

3. I hate shishas

4. (Because) I barfed twice before because of it.

5. I am either delirious or depressed during PMS

6.I do not take out my mood on other people

7. I do not like noraa hos nor hct nahtanoj

8. I like piercings but not a punk-wannabe.

Continuation:

1. who is your all time inspiration?- Sun Ho

2. have you had a crush on me?- Sorry to say, i ain't no lesbo. :D

3. if you were to be stranded on a deserted island, who are the 3 blog buddies you would take with you and why?
- Sje Ting - cus she's my bestie!
- Isaac - cus he's her bestie!
- Esther - cus she's his bestie!

4. place that you wanna go to the most?- Hawaii

5. if you have one dream to come true, what would it be?- Fame and fortune

6. do you believe in seeing a rainbow after the rain?- Duh.

7. what are you afraid to lose the most now?- Love.

8. if you win $1, what would you do?- Buy potato chips.

9. if you meet someone that you love, would you confess to him or her?- Yeah!

10. list out 3 good points of the person who tagged you.- Nice, friendly, cool.

11. what are the requirements that you wish for your other half?- Be the perfect man!

12. which type of person do you hate the most?- LOSERS WHO SPAMS PPL CBOX AND PRETENDS TO BE SOMEONE ELSE WHO DOESN'T DARE TO PUT THEIR OWN NAME AND IS A TOTAL FAT ASS THAT IS UNSECURED AND WANTS TO PISS PPL OFF MILLIONS OF MILES AWAY LIKE A PATHETIC NO-LIFER. HIS BRAINS ARE MADE UP OF FATS AND FATS ONLY. i mean, WHOEVER.

13. highlight of the week?-I ate Japanese food.

14. if you have faults, would you rather the people around you point out to you or keep quiet?- Constructive criticism please.

15. what do you think is the most important thing in your life?- Love.

16. are you a shopaholic?- if i had the money.

17. what's on your mind right now?- Everything.

18. if you have a chance, which part of your character would you like to change?- To be more accepting of people.

19. what's the last shocking thing that you seen or heard?- noraa hos 's photo, OMG!

20. what's bothering you lately?- A loser!

I tag......

1) You

2) Him

3) Her!



~~~

OYP - go home now. Don't be silly, just go. Everything will turn out fine. Studying is important, but i totally applaud you for managing to get away for over a month now. Better than my pathetic 3-day runaway. Helping your boyfriend sell cigs won't earn you a living nor give you a future. You're smart, you're in Express - just like i was! And i quit being in the "top class" just because i didn't wanna study either. It was such a waste. Even till now, i regret doing that. You're over half-way through, why stop? Finish what you have begun, you hypocrite! Remember what you told me TWO years ago? TELL YOURSELF those very persuasive reasons that running away is not the answer. You know that you can't run away forever. Go gotta go back home some day. And if i do meet you up in Singapore, i will drag you back home like WHAT YOU GUYS DID TO ME. UGH. This is partly revenge and mostly concern, look at where i am now! You just gotta learn to forgive and get on with life. Don't expect to get a office job with your PSLE certificate. O's are the minimal! Aiyooo, i've only been away from Singapore for 3 months and every thing's so messed up now. heheh, " I WILL HUNT YOU DOWN!"
Sounds scary, but i mean the best for you dear. :D See you SOON!

No comments: